Subject: Riigitee kaitsevööndisse ehitamine: Viljandimaa, Põhja-Sakala vald, Suure-Jaani - Olustvere tee
From: Tõniste, Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Vinnal, Vaiko" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 10:54:40 +0200

Tere,

Saadan riigitee kaitsevööndisse ehitamise taotluse kooskõlastamiseks.

Manuses on digiallkirjastatud taotlus ja asendiplaan.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
Elektriteenuste divisjon

Martin Tõniste
Töödejuhataja

Vesse 8, 11415 Tallinn
Mob +372 5696 5636
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.